Wytwarzanie krówek reklamowych
Aby wypromować jakiś produkt czy usługę, czy to na przestrzeni sklepu lub salonu usługowego, czy to po prostu na ulicy, należy zainwestować w reklamę. Wskazane okazuje się rozdawanie ulotek i próbek produktu, a także drobnych upominków. Czasami są to koszulki z reklamą danego produktu, kiedy indziej długopisy lub też słodycze reklamowe. Na opakowaniu słodyczy reklamowych znajduje się nazwa firmy, która jest w ten sposób promowana, czasami także jej adres czy też slogan reklamowy. Wśród słodyczy promocyjnych znajdują się tabliczki czekolady oraz małe czekoladki i cukierki, a także krówki reklamowe. Opakowanie słodyczy stanowi reklamę przedsiębiorstwa, jakiegoś wyrobu bądź usługi, natomiast same łakocie wywołują pozytywne skojarzenia z nimi. Prędzej pójdziemy do sklepu odzieżowego czy salonu fryzjerskiego, który kiedyś ofiarował nam w prezencie krówkę, aniżeli do takiego, który nie postarał się o podobną promocję. Jak zatem widać, opłaca się zainwestować w reklamę. Reklama w postaci koszulek czy długopisów jest dosyć kosztowna, natomiast promocyjne słodycze kosztują znacznie mniej, a przy okazji zajmują niewiele miejsca. W każdej firmie, nawet gdy ma ona do dyspozycji nieduży lokal, znajdzie się zatem miejsce na karton czy dwa z krówkami bądź czekoladkami. Okazuje się, że cukierki reklamowe najlepiej jest zamawiać w dużej ilości. Wówczas firma, która je produkuje, zaproponuje nam niższą cenę. Możemy zamówić łakocie w jednym bądź w kilku różnych smakach. Nie muszą to być bardzo wykwintne słodycze, jednak na pewno muszą być one smaczne. W przypadku krówek zaś lepiej zamówić kruche, aniżeli mordoklejki, gdyż te ostatnie mogą zirytować konsumentów, zwłaszcza gdy spowodują wypadnięcie plomby lub też przykleją się do zębów. W przypadku kruchych krówek natomiast na pewno nie wystąpią tego rodzaju problemy. Musimy też się zastanowić nad wyglądem papierków, w które będą zawinięte krówki lub inne słodycze reklamowe. W prawdzie papierek owijający cukierek jest nieduży, ale można zmieścić na nim podstawowe informacje, jak logo, nazwa i adres przedsiębiorstwa czy też konkretnego produktu. Czasami można tez umieścić na opakowaniu cukierka jakieś krótkie hasło reklamowe. Można to zrobić po wewnętrznej stronie papierka. Wówczas hasło będzie widziane przez konsumentów po rozpakowaniu łakoci. Oczywiście, poza inwestycją w wyrób słodyczy reklamowych i ich opakowań, trzeba też zainwestować w osobę, która będzie je rozdawać, dodając przy tym kilka ciepłych słów o naszej firmie. Może to być uczeń lub student, pracujący za niewielką stawkę.