Czy krówki są bezpieczne?
Właściciele firm, poważnie traktujący swoje biznesy, znakomicie zdają sobie sprawę z tego, że nie wszystkie gadżety reklamowe są bezpieczne w stosowaniu i powinny być rozsądnie wybierane. Nic bowiem nie może tak szybko i łatwo zniszczyć misternie budowanego wizerunku firmy, jak niskiej jakości produkty reklamowe. W obawie o to, że dostarczone im gadżety nie sprostają wysokim wymaganiom klientów, wiele firm decyduje się na sprawdzone i bezpieczne rozwiązania, jakimi są krówki reklamowe. Dlaczego krówki i inne słodycze są polecane przez ekspertów i cieszą się popularnością wśród klientów? Powodów tego jest kilka. Przede wszystkim, niemal wszystkie krówki reklamowe wykonywane są w takiej samej lub bardzo podobnej technologii. Dzięki temu, nawet kiedy krówki pochodzą od innych firm, ich smak jest do siebie zbliżony i zawsze celnie wpada w wysublimowane kubki smakowe klientów. Po drugie, krówki są produkowane z naturalnych składników, czego w wielu przypadkach nie powiemy o takich przedmiotach jak długopisy czy inne. W ich przypadku bardzo często dochodzi do stosowania substancji niebezpiecznych, mogących powodować poważne reakcje alergiczne.
Krówki reklamowe są również bezpieczne dla dzieci. Nie posiadają bowiem ostrych krawędzi, które mogą skaleczyć delikatne dłonie. Opakowanie, w jakie są pakowane krówki, wykonywane jest z papieru, na którym umieszczono nadruk reklamowy. Nadruk ten może za każdym razem być inny, w zależności od tego, w jakim celu i na jakie wydarzenie krówki reklamowe zostały przewidziane. Na spotkania z dziećmi szczególnie chętnie są zamawiane krówki w opakowaniach, na których zostały umieszczone kolorowe postaci z bajek. Na wykonanie takich opakowań trzeba mieć jednak zgodę dystrybutora na wykorzystanie zastrzeżonych obrazów postaci. Z uwagi na koszty, krówki reklamowe w takich opakowaniach produkowane są rzadko, chyba że mają stanowić element szerzej zakrojonej akcji promocyjnej, w której motywem przewodnim są również te same postaci. Tak jest na przykład przy okazji promocji hitów kinowych.